Stran 2 od 3

Re: Aktivacija sim kartice

Objavljeno: 03. Jan 2012 20:14
Napisal/-a Safre
TUŠIDIOT napisal/-a:HVALA Safre.
Zato smo tu :thumbs:

Re: Aktivacija sim kartice

Objavljeno: 04. Jan 2012 08:08
Napisal/-a zabec7
No jaz sem se odločil za prenos dveh številk simobil -> tušmobil. Podpisal 29.12., včeraj samo sms o poizvedbi za prenos, ostalo pa še nič.

Re: Aktivacija sim kartice

Objavljeno: 04. Jan 2012 11:10
Napisal/-a Safre
zabec7 napisal/-a:No jaz sem se odločil za prenos dveh številk simobil -> tušmobil. Podpisal 29.12., včeraj samo sms o poizvedbi za prenos, ostalo pa še nič.
Gneča je zaradi praznikov - če mi daš podatke na PM, bom preveril stanje.

Re: Aktivacija sim kartice

Objavljeno: 04. Jan 2012 22:01
Napisal/-a nomis
29.12. sem šel na Tušmobil vprašat, če mi lahko povejo kako je s signalom na določenemu področju, kamor grem občasno. Če je dober, bi vzel predplačniški internet in takrat, ko sem tam plačal tisti euro na dan. Tam zaposleni je rekel, da on nima teh informacij, mi pa priporoča brezplačno 7 dnevno testiranje. Slišalo se je kot dobra ideja, ker sem se ravno za podaljšani vikend odpravljal tja. Skrbelo me je samo, če me bodo zaradi praznikov pravočasno vključili. Zagotovil mi je, da me to naj ne skrbi, da ponavadi vključijo v roku enega dneva. Ja, seveda! Vključili so me šele danes, 4.1., ko sem že nazaj doma in moram vrniti opremo. Zares uporabno testiranje. Pa vse skupaj niti ne bi bilo problematično (konec koncev me je stalo samo nekaj časa, ko sem čakal, da se tam zaposeni prebije čez vso (ne)potrebno birokracijo), če ne bi bil to moj edini možen preizkus. RES UPORABNO!

Re: Aktivacija sim kartice

Objavljeno: 04. Jan 2012 22:51
Napisal/-a tado
Ce se ne motim zacne 7 dnevni rok teci od datuma aktivacije. Ce se motim, me popravite.

Re: Aktivacija sim kartice

Objavljeno: 05. Jan 2012 00:23
Napisal/-a enpir
da, 7 dnevni rok teče od dneva aktivacije dalje

Re: Aktivacija sim kartice

Objavljeno: 05. Jan 2012 01:06
Napisal/-a delboy
Nomis, ni menda, da na tisto lokacijo hodiš samo en krat na mesec, da ne rečem na leto :biggrin:

Dnevi ti začnejo tečti, kako so moji prehoniki napisali od dneva aktivacije. Če bo drugače nam pa sporoči, da pomagamo :thumbs:



Lp.

Re: Aktivacija sim kartice

Objavljeno: 05. Jan 2012 15:18
Napisal/-a nomis
Hvala za odgovore. Pošteno, da ti dnevi začnejo teči od dneva aktivacije. Meni je bilo drugače rečeno. Sicer mi pa v tem primeru ne bi nič pomagalo. :(
Delboy, na to lokacijo (na Dolenjskem) grem samo 1 do 2x na mesec, včasih tudi redkeje.

Re: Aktivacija sim kartice

Objavljeno: 05. Jan 2012 15:51
Napisal/-a delboy
nomis napisal/-a:Hvala za odgovore. Pošteno, da ti dnevi začnejo teči od dneva aktivacije. Meni je bilo drugače rečeno. Sicer mi pa v tem primeru ne bi nič pomagalo. :(
Delboy, na to lokacijo (na Dolenjskem) grem samo 1 do 2x na mesec, včasih tudi redkeje.
Potem pa še najboljš, da podaš zahtevek za točno preverbo na 070 700 700. Točno lokacijo jim navedi, da pogledajo.


Lp.

Re: Aktivacija sim kartice

Objavljeno: 06. Jan 2012 11:53
Napisal/-a Selinchy
zabec7 napisal/-a:Ne najdem podatka po koliko časa se aktivira sim kartica. Sem namreč že predvčerajšnjem vzel
eno sim kartico za namen brezplačnega testiranja pokritosti omrežja in se mi po dveh dneh še vedno
ne poveže v omrežje.
Pa si najprej preveril v poslovalnici? Ker pri nas še nobena stranka, ki ni imela prenosa številke, ni čakala tako dolgo na aktivacijo - testne variante so bile že v roku dveh ur aktivirane. Tako da je možno, da je prišlo do zamika v sami poslovalnici. :podpora:

Sicer pa je res, da bi bilo pametno telefon vgasniti in ponovno prižgati, da vidiš, če se je aktivacija "prijela".

Re: Aktivacija sim kartice

Objavljeno: 06. Jan 2012 11:59
Napisal/-a Selinchy
tado napisal/-a:Kako je s prenosom prepaid na naročniško razmerje? Se rabi tudi tisti certifikat ali se lahko uredi brez njega?
Certifikat je veljaven oz. ga potrebuješ samo v primeru, če ti sam pošlješ prošnjo za prenos številke na Tušmobil d.o.o., pa še to samo v primeru prepaid (Mobitel, Simobil) --> prepaid (Tušmobil).

Če želiš skleniti naročniško razmerje, to moraš urediti v poslovalnici sam, in sicer moraš s sabo prinesti PUK kodo predplačniške kartice.

Re: Aktivacija sim kartice

Objavljeno: 06. Jan 2012 12:19
Napisal/-a Selinchy
nomis napisal/-a:29.12. sem šel na Tušmobil vprašat, če mi lahko povejo kako je s signalom na določenemu področju, kamor grem občasno. Če je dober, bi vzel predplačniški internet in takrat, ko sem tam plačal tisti euro na dan. Tam zaposleni je rekel, da on nima teh informacij, mi pa priporoča brezplačno 7 dnevno testiranje. Slišalo se je kot dobra ideja, ker sem se ravno za podaljšani vikend odpravljal tja. Skrbelo me je samo, če me bodo zaradi praznikov pravočasno vključili. Zagotovil mi je, da me to naj ne skrbi, da ponavadi vključijo v roku enega dneva. Ja, seveda! Vključili so me šele danes, 4.1., ko sem že nazaj doma in moram vrniti opremo. Zares uporabno testiranje. Pa vse skupaj niti ne bi bilo problematično (konec koncev me je stalo samo nekaj časa, ko sem čakal, da se tam zaposeni prebije čez vso (ne)potrebno birokracijo), če ne bi bil to moj edini možen preizkus. RES UPORABNO!
Ponovno - ste preverili v poslovalnici zadeve? Marsikdaj niti ni uprava kriva, ampak se kakšna vloga založi in ne aktivira s strani prodajalcev. Nam se še nikoli ni zgodilo, da je stranka čakala za testno obdobje vseh 7 dni in za moje pojme bi se lahko na tole upravičeno pritožil in podal reklamacijo - mislim, da bi ti ali dali ponovno šanso preizkusa ali bi ti vsaj razjasnili, kje je do zamika prišlo. Gotovo pa ni bilo nenamerno narejeno. Sploh zdaj v obdobju praznikov, je marsikakšna vloga bila obdelana z zamikom, samo 7 dni je pa vseeno malo huda - malo mi je sumljivo tole.

Pa še en predlog: če imate možnost, obiščite kakšno manjšo poslovalnico (četudi posredniško), ker v MMC centrih ne samo da boste čakali po pol ure, vse bo narejeno hitro in čisto možno je, da pride do kakšnih logističnih napak. Da ne omenim, da vam nimajo časa vse na dolgo in podrobno razlagati v centrih, ker je ves čas gneča.

Re: Aktivacija sim kartice

Objavljeno: 06. Jan 2012 14:10
Napisal/-a zabec7
Selinchy napisal/-a:
zabec7 napisal/-a:Ne najdem podatka po koliko časa se aktivira sim kartica. Sem namreč že predvčerajšnjem vzel
eno sim kartico za namen brezplačnega testiranja pokritosti omrežja in se mi po dveh dneh še vedno
ne poveže v omrežje.
Pa si najprej preveril v poslovalnici? Ker pri nas še nobena stranka, ki ni imela prenosa številke, ni čakala tako dolgo na aktivacijo - testne variante so bile že v roku dveh ur aktivirane. Tako da je možno, da je prišlo do zamika v sami poslovalnici. :podpora:

Sicer pa je res, da bi bilo pametno telefon vgasniti in ponovno prižgati, da vidiš, če se je aktivacija "prijela".
Vsekakor sem zaradi neučakanosti non stop drckljal po tel :) (seveda rezervnem). Vedno ugasnjen in vsake toliko prižgal. Nekaj dni je trajalo. Zadnji dan sem na email poslal vprašanje kako je s tem in potem je kmalu zatem bila aktivna.

Re: Aktivacija sim kartice

Objavljeno: 06. Jan 2012 23:15
Napisal/-a Selinchy
He he, potem je najverjetneje bila težava v sami poslovalnici in seveda brez dodatnih pojasnil hitro odpravljena. :) Glavno, da se je vse uredilo ... ;)

Re: Aktivacija sim kartice

Objavljeno: 08. Jan 2012 00:22
Napisal/-a nomis
Selinchy napisal/-a:Ponovno - ste preverili v poslovalnici zadeve? Marsikdaj niti ni uprava kriva, ampak se kakšna vloga založi in ne aktivira s strani prodajalcev. Nam se še nikoli ni zgodilo, da je stranka čakala za testno obdobje vseh 7 dni in za moje pojme bi se lahko na tole upravičeno pritožil in podal reklamacijo - mislim, da bi ti ali dali ponovno šanso preizkusa ali bi ti vsaj razjasnili, kje je do zamika prišlo. Gotovo pa ni bilo nenamerno narejeno. Sploh zdaj v obdobju praznikov, je marsikakšna vloga bila obdelana z zamikom, samo 7 dni je pa vseeno malo huda - malo mi je sumljivo tole.

Pa še en predlog: če imate možnost, obiščite kakšno manjšo poslovalnico (četudi posredniško), ker v MMC centrih ne samo da boste čakali po pol ure, vse bo narejeno hitro in čisto možno je, da pride do kakšnih logističnih napak. Da ne omenim, da vam nimajo časa vse na dolgo in podrobno razlagati v centrih, ker je ves čas gneča.
Nisem nič preverjal. Sem šele tu na forumu ugotovil, da ni tako kot mi je bilo rečeno v poslovalnici.
V bistvu jaz sploh nisem imel namena uporabit testnega obdobja, ker niti nisem vedel, da je to možno. Šel sem v poslovalnico (manjšo, mislim, da posredniško, pri Tušu v Slov. Bistrici) vprašat, če je možno normalno uporabljat Tušmobilov internet okoli Kostanjevice na Krki. Ker mi je tam zaposleni rekel, da on nima teh podatkov, sem hotel kupit predplačniško kartico, da sam preverim. Potem mi je on predlagal, da lahko brezplačno preizkusim za 1 teden. Problem je samo v tem, da mi je kljub mojim dvomom zagotovil, da bo priklop pravočasen, kar se pa ni zgodilo. Drugi "problem" je v tem, da sem s tem pokuril možnost brezplačnega preizkusa. Vsaj po njegovem.
Drugače pa ni to nek problem, ki bi me zelo žulil. :)