Tušmobil - neverjetno, vendar resnično
Objavljeno: 09. Dec 2011 12:19
Torej, s partnerko sva na novo uporabnika Tušmobila, oba sva prestopila s Simobila. Stvari so se na Tušmobilu precej uredile zadnje čase, slišal sem pozitivne stvari, zato sva si rekla, zakaj pa ne bi prestopila. Izgledalo je vse OK, vendar ŠOK. Administracija je res amaterska - prav NEVERJETNO!!!
Namreč, preden sva šla podpisat anekse, sem klical tušmobil center za pomoč uporabnikov, kjer so nama celo na email poslali neke kupone za brezplačen priklop. Treba je bilo te kupone samo sprintati in prinesti sabo ko se je sklepal aneks. Takrat sva si seveda rekla, še to povrhu vsega.
No, da poudarim, pri meni je bilo sicer vse OK, podpisal sem v Tuš centru na Viču v začetku oktobra.
Pri njej pa, kot da se ljudje delajo norca. Ne morem drugače povedat. Ona je sklenila naročnino v Novi Gorici pri posredniku GPLUS tudi v začetku oktobra. Kljub temu, da jim je predložila kupon za brezplačno priključnino, so ji vseeno zaračunali 10 dodatnih EUR na računu 1. računu. In ne boste verjeli, zaračunali so ji ravno za priključnino. Sicer so ji že v GPLUSU rekli, da ne vejo, če je to res možno s tem kuponom.
Skratka, 15. 11. 2011 jih je klicala glede tega, ker rok plačila je bil 17. 11. Odgovor je bil, da naj pošlje dopis in naj počaka, ter počaka na odgovor in pač takrat plača račun. Da ji bo verjetno potrebno plačati 10 EUR manj. Dejali so, da lahko podpisan dopis samo poslika in pošlje preko emaila. To je 16. 11. tudi storila in že isti dan prejela odgovor na email:
Pozdravljeni,
Obveščamo vas, da je bila reklamacija posredovana v pristojni oddelek, od koder boste prejeli pisni odgovor v najkrajšem možnem času.
Vaše zadovoljstvo ostaja tudi v prihodnje naš edini cilj. Za dodatna pojasnila smo vam 24 ur na dan, vse dni v letu na voljo na telefonskih številkah 070 700 700 ali 080 700 700 in na naslovu elektronske pošte: info@tusmobil.si.
Prijazen pozdrav, Petra Skok.
Ker je nekaj časa trajalo, preden so ji odgovorili. Zato je ona vseeno 23. 11 plačala celoten znesek zaradi bojazni pred opominom. No, in ravno 24. so ji poslali odobreno, da naj plača račun 10 EUR manj. Ponovno je klicala, rekli so, da ji bodo kompenzirali pri naslednjih računih, torej da bo dobropis. Naj povem še, da je kak dan za tem prišel še opomin na katerem je bil tudi standarden napis, da je brezpredmeten, če je račun že plačan.
Vendar je včeraj spet prejela račun in to v celotnem znesku, in nikjer govora o dobropisu. Račun ima nižji od 10 EUR, torej ga sploh ne bi smelo bit. In še naslednji bi moral biti zmanjšan za razliko. Kar je najhuje: Na računu so ji računali še 2 EUR za STROŠKE OPRAVLJANJA TERJATEV!
Prinesli so jo okrog za 12 EUR. Ni premoženje, vendar pa bi se morali vprašati, kakšen odnos je to. In zakaj jih ne skrbi vtis pri ljudeh, predvsem 1. vtis, ki se je tako izoblikoval pri nama???
V upanju na izboljšave samo v poduk, kakšna je administracija na tušmobilu.
LP
Namreč, preden sva šla podpisat anekse, sem klical tušmobil center za pomoč uporabnikov, kjer so nama celo na email poslali neke kupone za brezplačen priklop. Treba je bilo te kupone samo sprintati in prinesti sabo ko se je sklepal aneks. Takrat sva si seveda rekla, še to povrhu vsega.
No, da poudarim, pri meni je bilo sicer vse OK, podpisal sem v Tuš centru na Viču v začetku oktobra.
Pri njej pa, kot da se ljudje delajo norca. Ne morem drugače povedat. Ona je sklenila naročnino v Novi Gorici pri posredniku GPLUS tudi v začetku oktobra. Kljub temu, da jim je predložila kupon za brezplačno priključnino, so ji vseeno zaračunali 10 dodatnih EUR na računu 1. računu. In ne boste verjeli, zaračunali so ji ravno za priključnino. Sicer so ji že v GPLUSU rekli, da ne vejo, če je to res možno s tem kuponom.
Skratka, 15. 11. 2011 jih je klicala glede tega, ker rok plačila je bil 17. 11. Odgovor je bil, da naj pošlje dopis in naj počaka, ter počaka na odgovor in pač takrat plača račun. Da ji bo verjetno potrebno plačati 10 EUR manj. Dejali so, da lahko podpisan dopis samo poslika in pošlje preko emaila. To je 16. 11. tudi storila in že isti dan prejela odgovor na email:
Pozdravljeni,
Obveščamo vas, da je bila reklamacija posredovana v pristojni oddelek, od koder boste prejeli pisni odgovor v najkrajšem možnem času.
Vaše zadovoljstvo ostaja tudi v prihodnje naš edini cilj. Za dodatna pojasnila smo vam 24 ur na dan, vse dni v letu na voljo na telefonskih številkah 070 700 700 ali 080 700 700 in na naslovu elektronske pošte: info@tusmobil.si.
Prijazen pozdrav, Petra Skok.
Ker je nekaj časa trajalo, preden so ji odgovorili. Zato je ona vseeno 23. 11 plačala celoten znesek zaradi bojazni pred opominom. No, in ravno 24. so ji poslali odobreno, da naj plača račun 10 EUR manj. Ponovno je klicala, rekli so, da ji bodo kompenzirali pri naslednjih računih, torej da bo dobropis. Naj povem še, da je kak dan za tem prišel še opomin na katerem je bil tudi standarden napis, da je brezpredmeten, če je račun že plačan.
Vendar je včeraj spet prejela račun in to v celotnem znesku, in nikjer govora o dobropisu. Račun ima nižji od 10 EUR, torej ga sploh ne bi smelo bit. In še naslednji bi moral biti zmanjšan za razliko. Kar je najhuje: Na računu so ji računali še 2 EUR za STROŠKE OPRAVLJANJA TERJATEV!
Prinesli so jo okrog za 12 EUR. Ni premoženje, vendar pa bi se morali vprašati, kakšen odnos je to. In zakaj jih ne skrbi vtis pri ljudeh, predvsem 1. vtis, ki se je tako izoblikoval pri nama???
V upanju na izboljšave samo v poduk, kakšna je administracija na tušmobilu.
LP