Stran 4 od 7

Re: Free5 in pogovori

Objavljeno: 13. Dec 2011 11:10
Napisal/-a Deky_
mega napisal/-a:
enpir napisal/-a:...porabo lahko pregleduješ tudi na moj.tusmobil.si, lahko se odločiš tudi za elektronski račun...
Pa smo dočakali tudi vklop v TM omrežje. :thumbs:
Glede e-računa stvar (uradno zaradi varnosti :biggrin: ) ni tako hitra oz. enostavna.
Očitno moraš najprej dobiti vsaj en račun v papirnati obliki, šele potem lahko z njega prepišeš zahtevane podatke, da se "kvalificiraš" za postopek pridobivanja e-računa. :wallbash:
In to potem, ko si prišel v sistem, kjer si preverjen z geslom, e-naslovom in še enkratnim SMS geslom... Zakaj že :?:

Drugače je pa Moj Tušmobil portal lepo in pregledno urejen. :greencool:
Kako pa je z osveževanjem stanja pri zgodovini klicev in ostalih opravljenih storitev?
Glede zgodovine opravljenih storitev se vidi za en dan nazaj..

Re: Free5 in pogovori

Objavljeno: 13. Dec 2011 11:19
Napisal/-a enpir
za SMS geslo te vpraša le ob aktivaciji računa kar je logično, ker ne moreš kar za eno tretjo številko preverjati zadev ampak le za svojo in iz tega razloga SMS verifikacija. V naprej te vpraša za SMS geslo kadar želiš aktivirati določen dodatni paket, kar je spet logično v kolikor sinček uporablja računalnik in da ti ne vklaplja prosto po prešernu, potem bi bil pa spet operater kriv ;)

Zgodovina klicev se vidi od začetka obračunskega obdobja pa do vključno en dan nazaj. Kar pomeni: če smo danes 13.12, boš lahko videl od 1.12 do 12.12

Re: Free5 in pogovori

Objavljeno: 13. Dec 2011 11:46
Napisal/-a mega
enpir, vse kar si ti napisal, (mi) je jasno in tudi razumljivo, ampak jaz sem pisal o tem:

Re: Free5 in pogovori

Objavljeno: 13. Dec 2011 11:48
Napisal/-a enpir
ja kako boš pa gledal e-račun če še nimaš izdanega sploh prvega računa?

ali imaš že izdan prvi račun, če ja - potem pokliči na 080 700 700 in ti bodo podali podatke k jih boš vpisal tja notri...

Re: Free5 in pogovori

Objavljeno: 16. Dec 2011 00:45
Napisal/-a mega
Nimam še ničesar. Bom pač počakal prvega, ki mora (zakaj že? :zacuden: ) priti na papirju, pa bom urejal kasneje.

Pa še: vklop odzivnika za prenešene številke (velja za Tušmobil).

Postopek:
*122# + kliči
izberem št. 2 (odzivniki)
izberem št. 1 (odzivnik za prenešene številke)

Rezultat: Storitev na izbranem paketu ni na voljo. Info na 070700700. Tušmobil

Tam dobim odgovor, da to storitev podpirata samo dva paketa. :zacuden: :zacuden: :zacuden:

Re: Free5 in pogovori

Objavljeno: 16. Dec 2011 09:23
Napisal/-a enpir
ne deluje na free paketih...

Re: Free5 in pogovori

Objavljeno: 16. Dec 2011 17:35
Napisal/-a delboy
mega napisal/-a:Nimam še ničesar. Bom pač počakal prvega, ki mora (zakaj že? :zacuden: ) priti na papirju, pa bom urejal kasneje.

Pa še: vklop odzivnika za prenešene številke (velja za Tušmobil).

Postopek:
*122# + kliči
izberem št. 2 (odzivniki)
izberem št. 1 (odzivnik za prenešene številke)

Rezultat: Storitev na izbranem paketu ni na voljo. Info na 070700700. Tušmobil

Tam dobim odgovor, da to storitev podpirata samo dva paketa. :zacuden: :zacuden: :zacuden:

Odzivnik je potreben v večini primerov samo takrat, če se iskaže, da kličeš dražje, ker pa ti kličeš cenejše oz. enako, ne glede na operterja, potem ni potrebe po njem, zato je to tako :biggrin:


Lp.

Re: Free5 in pogovori

Objavljeno: 20. Dec 2011 21:48
Napisal/-a mazho
Če se ne motim, so pogovori med Tušmobilovimi uporabniki brezplačni. To velja tudi, če vklopim preusmeritev klicev na drugo Tušmobilovo telefonsko številko? Ali pa se preusmeritve plačajo?

Re: Free5 in pogovori

Objavljeno: 20. Dec 2011 22:58
Napisal/-a delboy
mazho napisal/-a:Če se ne motim, so pogovori med Tušmobilovimi uporabniki brezplačni. To velja tudi, če vklopim preusmeritev klicev na drugo Tušmobilovo telefonsko številko? Ali pa se preusmeritve plačajo?

Preusmeritev, katero ti želiš izvesti se ne plačuje dodatno :thumbs:


Lp.

Re: Free5 in pogovori

Objavljeno: 21. Dec 2011 00:28
Napisal/-a mega
delboy napisal/-a: Odzivnik je potreben v večini primerov samo takrat, če se iskaže, da kličeš dražje, ker pa ti kličeš cenejše oz. enako, ne glede na operterja, potem ni potrebe po njem, zato je to tako :biggrin:
Lp.
S tem se pa ne strinjam!
Odzivnika res ne potrebujeta npr.: IZI-jev paket 008 ali pa Simobilov paket Preprosto zame, ker je tu cena res vedno enaka - neglede na to, kam kličeš! (velja za vse SLO številke).
Tu pa - če ne preveriš vsake številke posebej - ne moreš vedeti, ali kličeš v domače omrežje (ena cena) ali drugam (druga cena).
Je pa že Einstein ugotovil, da je vse relativno: kaj pa, če jaz kličem v vsa ostala omrežja dražje kot v domače in je zato odzivnik potreben? ;)

delboy - tvoja razlaga enostavno "ne pije vode"...

PS
Za Simobil vem, da ima to urejeno tako, da si lahko vsak sam po želji vklopi/izklopi to sporočilo. Se ti ne zdi, da je tako najbolje - zelo enostavno ustrežeš prav vsem.

Re: Free5 in pogovori

Objavljeno: 21. Dec 2011 00:39
Napisal/-a delboy
Dejstvo da pri Tušmobilu kličeš v vsa omrežja enako, že od nekdaj, razen pri nekaterih izjemah iz preteklosti, zato odzivnik ni nujen :biggrin:

Torej na kaj naj te opozori, ko pa je cena klica enaka :joint:


Lp.

Re: Free5 in pogovori

Objavljeno: 21. Dec 2011 01:07
Napisal/-a mega
Razumevanje enakosti:
IZImobil 008: klic iz IZImobila v Mobitel=8c/min, klic iz IZImobila v Simobil=8c/min, klic iz IZImobila v Tušmobil=8c/min, (klic iz IZImobila v IZImobil=8c/min)
SImobil Preprosto zame: klic iz Simobila v Simobil=(od 19,90€ do 2c/min)*, klic iz Simobila v Mobitel=(od 19,90€ do 2c/min)*, klic iz Simobila v Tušmobil=(od 19,90€ do 2c)*/min
Tušmobil Free5: klic iz Tušmobila v Mobitel=(od 5€ do 5c/min)*, klic iz Tušmobila v Simobil=(od 5€ do 5c/min)*, klic iz Tušmobila v Tušmobil=(od 5€ do 0c/min).

Meni 5c/min ni enako 0c/min! Pišem o najidealnejšem primeru pri paketu Free5: ko se mesečno porabi vseh 100 zakupljenih minut v ostala omrežja in izvede še kakšen pogovor v domačem omrežju.
Saj verjetno poznaš tisto o tem, "koliko stane kapljica bencina?" ;)

*v odvisnosti od količine klicev, vendar vedno enako!

Re: Free5 in pogovori

Objavljeno: 21. Dec 2011 10:37
Napisal/-a nincy.beni
mislm men gre pa na zivce to..da sem nekaj casa nazaj uzela paket free40 in uceraj so mi poslali sms da krsim njihove pogoje in cez 5 min so me izklopili iz omrezja do prvega v mesecu...nakar grem na tusmobil in popizdim in mi povejo da so od danes naprej spremenili paket v katerem imam samo 1500min a ne neomejeno kot je bilo receno...in da mi tudi to pise v pogodbi...katero smo s tusmobilovo delavko pregledale in tega nikjer ne pise!!! nato sem hotela prekiniti narocnino ker nisem vezana ampak do konca meseca tudi to ne morem!!! mislim kaksna svinarija je to!!! a povsod oglasujejo da je to brezplacno..sem namrec potnica in res dosti na telefonu zato sem se pac odlocila za ta paket!!! tako da grem danes na zvezo potrosnikov...advokat se pa tudi ze ukvarja s tem da bom dala naprej ker imam dosti tega nategovanja!!!! lp

Re: Free5 in pogovori

Objavljeno: 21. Dec 2011 11:01
Napisal/-a enpir
za free40 paket veljajo posebni pogoji ponudbe, kjer so zapisana pravila primerne uporabe storitve... tvoji odhodni klici na ostala omrežja so presegala povprečje, zato si bila opozorjene z SMS sporočilom, ker so se odhodni klici na ostala omrežja nadaljevala, pa je sledila blokada odhodnih storitev... paket se ni spremenil in me prav zanima kje so ti natrosili takšne bučke?

http://www.tusmobil.si/files/downloadDirect/615

Re: Free5 in pogovori

Objavljeno: 22. Dec 2011 13:15
Napisal/-a zabec7
Sicer je pa vprašanje na mestu. Tudi sam sem že bral splošne pogoje za free pakete in so noter omenjene samo omejitve prenosa podatkov (free20 2GB, free40 5GB). Čas pogovora za paket free40 ni omenjen.
Zdaj vsaj vemo, da je tu meja "normalne porabe" 1500 min.