Debata med uporabniki Tušmobila

Splošno o Telemachovi mobilni telefoniji
Odgovori
Deky_
Specialec
Specialec
Prispevkov: 2339
Pridružen: 14. Avg 2007 08:57
Telefon: Samsung Galaxy S9+

Re: Debata med uporabniki Tušmobila

Odgovor Napisal/-a Deky_ » 19. Dec 2011 11:58

ma tudi sms zgrešeni klic
Zgrešeni klic

Vsem uporabnikom Tušmobila je odslej na voljo nova storitev SMS zgrešeni klic. Kadarkoli boste nedosegljivi, boste ob ponovnem vklopu prejeli SMS sporočilo, v katerem bodo navedeni vsi klicatelji, ki so vas v času vaše nedosegljivosti klicali.

V primeru, da vas je klicala samo ena oseba, boste prejeli SMS z njene številke. Če pa vas je v času, ko ste bili nedosegljivi, klicalo več oseb, boste spisek njihovih številk prejeli v skupnem SMS sporočilu s številke 7070.

V primeru, da imate na svoji telefonski številki aktivirano preusmeritev na drugo številko za primer nedosegljivosti, storitev SMS zgrešeni klic ne bo delovala, saj ima preusmeritev prednost. Glasovni klici se zato preusmerijo na izbrano številko.

Dohodna sporočila so brezplačna v domačem omrežju in v omrežjih tujih operaterjev, kjer se dohodna SMS sporočila ne obračunavajo.

Klici s skritih številk niso vključeni v informacije o zgrešenih klicih. V kratkem pa si boste lahko sami prilagodili nastavitve, ki se nanašajo na storitev SMS zgrešeni klic.
Vklop storitve

Storitev SMS zgrešeni klic si preprosto vklopite po spodaj opisanem postopku.

Vtipkajte USSD ukazni niz *122# in pritisnite tipko za klicanje oz. pošlji;
Na prikazani meni odgovorite z 1 - možnost 1: SMS sporočila - nato pritisnite tipko za klicanje oz. pošlji;
Nato na prikazani meni odgovorite z 2 - možnost 2: Zgrešeni klic - in pritisnite tipko za klicanje oz. pošlji;
V zadnjem meniju odgovorite z 1 - možnost 1: Vklop oz. če želite storitev zgrešeni klic izklopiti, odgovorite z 2 - možnost 2: Izklop - in pritisnite tipko za klicanje oz. pošlji.

vir: http://www.tusmobil.si/storitve.html#_up2&_side4
Slika

delboy
Stari maček
Stari maček
Prispevkov: 1363
Pridružen: 03. Mar 2010 20:06

Re: Debata med uporabniki Tušmobila

Odgovor Napisal/-a delboy » 19. Dec 2011 18:14

avgi napisal/-a:Zdaj me neki na splošno zanima. Ali je kakšna aplikacija za Android za pregled porabe pri Tušmobilu? Ali je kakšna aplikacija spletna ali namizna (M:Namiznik ali Klapa), da lahko pošiljaš sms iz zakupljenih količin?

Dokler ni aplikacije kot takšne, si lahko na namizju daš drekten dostop do dodatne porabe ter tekoče porabe in sicer tako, da najprej v brskalniku odpreš Tuškabino oz. točno tam, kjer je poraba ter nato označiš kot bookmark, ta bookmark potem še označiš, da naloži na namizje in imaš potem bližnjico kot da bi imel aplikacijo na namizju z realnim prikazom porabe :joint:


Če bodo težave z nastvljanjem, vprašaj.


Lp.

Deky_
Specialec
Specialec
Prispevkov: 2339
Pridružen: 14. Avg 2007 08:57
Telefon: Samsung Galaxy S9+

Re: Debata med uporabniki Tušmobila

Odgovor Napisal/-a Deky_ » 20. Dec 2011 09:53

Dobra primerjava: http://www.tusmobil.si/free-20-preprost ... -2012.html

FREE 20 preprosto največ tudi v 2012
Z izbiro popusta na mesečno naročnino lahko za vse Tušmobilove naročniške pakete plačujete kar 25% nižjo mesečno naročnino. Tušmobilovi uporabniki lahko izbirate med popustom na mesečno naročnino ali nakupom telefona po znižani ceni. Če še ne potrebujete novega telefona, je popust odlična priložnost za vaš prihranek!
Slika

Jst sam vem če bodo ti paketi čez 8 mesecev še aktivni da bom sam vzel Free20 in popust na naročnino...Sam čakam da mi vezava poteče :biggrin:
Slika

Uporabniški avatar
avgi
Stari maček
Stari maček
Prispevkov: 1120
Pridružen: 11. Sep 2007 13:17
Telefon: Honor 6c
Kraj: Prebold

Re: Debata med uporabniki Tušmobila

Odgovor Napisal/-a avgi » 20. Dec 2011 11:46

Zato sem tudi jaz včeraj uradno preklopil na Free 20! :biggrin:
Slika
Slika

delboy
Stari maček
Stari maček
Prispevkov: 1363
Pridružen: 03. Mar 2010 20:06

Re: Debata med uporabniki Tušmobila

Odgovor Napisal/-a delboy » 20. Dec 2011 11:54


Uporabniški avatar
lithium
Administrator
Administrator
Prispevkov: 2337
Pridružen: 17. Apr 2007 16:49
Telemach paket: Free2Go Revolucija
Telefon: iPhone8
Dodatni paketi: EON light(100/50net)
Kraj: Celje

Re: Debata med uporabniki Tušmobila

Odgovor Napisal/-a lithium » 20. Dec 2011 12:28

avgi napisal/-a:Zato sem tudi jaz včeraj uradno preklopil na Free 20! :biggrin:
No, sedaj je bil že pa zadnji čas! :)
Dobrodošel :biggrin:
Administrator neuradnega foruma

delboy
Stari maček
Stari maček
Prispevkov: 1363
Pridružen: 03. Mar 2010 20:06

Re: Debata med uporabniki Tušmobila

Odgovor Napisal/-a delboy » 20. Dec 2011 13:30

avgi napisal/-a:Zato sem tudi jaz včeraj uradno preklopil na Free 20! :biggrin:

:thumbs: :nazdravje:



Lp.

Uporabniški avatar
avgi
Stari maček
Stari maček
Prispevkov: 1120
Pridružen: 11. Sep 2007 13:17
Telefon: Honor 6c
Kraj: Prebold

Re: Debata med uporabniki Tušmobila

Odgovor Napisal/-a avgi » 20. Dec 2011 16:30

lithium napisal/-a:
avgi napisal/-a:Zato sem tudi jaz včeraj uradno preklopil na Free 20! :biggrin:
No, sedaj je bil že pa zadnji čas! :)
Dobrodošel :biggrin:
To ni kr tako... to cifro sem imel pri Mobitelu že od ... 1998 leta oz. samega začetka! :biggrin:
Slika
Slika

Uporabniški avatar
avgi
Stari maček
Stari maček
Prispevkov: 1120
Pridružen: 11. Sep 2007 13:17
Telefon: Honor 6c
Kraj: Prebold

Re: Debata med uporabniki Tušmobila

Odgovor Napisal/-a avgi » 22. Dec 2011 10:04

Eno vprašanje (spet), ali me bodo obvestili za prenos številke ali ne? Od podpisa pogodbe so že 3 dni (delovne), obvestila (sms) pa še nisem dobil, kdaj bodo prenos številke naredili. :confused:
Slika
Slika

Safre
Moderator
Moderator
Prispevkov: 800
Pridružen: 21. Jan 2009 10:55
Telefon: Galaxy S VII edge

Re: Debata med uporabniki Tušmobila

Odgovor Napisal/-a Safre » 22. Dec 2011 10:09

Dobiš SMS sporočilo tako od starega kot tudi novega operaterja.
Slika

Uporabniški avatar
avgi
Stari maček
Stari maček
Prispevkov: 1120
Pridružen: 11. Sep 2007 13:17
Telefon: Honor 6c
Kraj: Prebold

Re: Debata med uporabniki Tušmobila

Odgovor Napisal/-a avgi » 23. Dec 2011 13:05

Safre napisal/-a:Dobiš SMS sporočilo tako od starega kot tudi novega operaterja.
Dobil le od Telekom-a. Od Tušmobil-a pa ne. Več info. imaš na ZS.
Slika
Slika

Uporabniški avatar
avgi
Stari maček
Stari maček
Prispevkov: 1120
Pridružen: 11. Sep 2007 13:17
Telefon: Honor 6c
Kraj: Prebold

Re: Debata med uporabniki Tušmobila

Odgovor Napisal/-a avgi » 24. Dec 2011 11:36

Samo to temo bi nadaljeval tukaj....
mega napisal/-a:To so pa res hude!
mackica 77, predlagam ti, da zadeve dokumentiraš (datirane fotografije zaslona računalnika in zaslona telefona, shrani vse e-maile korespondence z operaterjem v zvezi s tem,...).
Imam občutek, da bo veliko možnosti, da na koncu ne boš potegnila "ta kratke"!
Kakšna bedarija je blokirati svojega uporabnika! Če že ne gre drugače, naj bi se tisto, kar Tušmobil smatra za prekomerno, lahko vsaj plačalo.

Moja punca je na Simobilu in je do pred kratkim plačevala 62€/mesec za paket, kjer imaš 1000 minut v omrežju Simobil, 1000 minut v vseh ostalih mobilnih in 1000 minut v vseh stacionarnih omrežjih.

Dogovorila sva se, da grem na Tušmobil najprej jaz - da preverim, kako je s pokritostjo, omrežjem,... Zato sem za začetek tudi vzel Free5 brez kakršnekoli vezave. Do zdaj je še vse precej OK: zveze še ni prekinilo, še vedno sem bil dosegljiv, vedno lahko dobim podatek o trenutni porabi,..., kar moti, pa je: ni možnosti avtomatskega odzivnika (obvestilo o prenesenih številkah) in na 070 700 700 na prostega operaterja še nikoli nisem čakal manj kot 5 minut :wallbash: :wallbash: :wallbash:
Rešitev: za ugotavljanje omrežja številke daljši postopek - vsaka posebej, 070 700 700 pa sem zamenjal s forumom :)

Ampak zdaj vidim, da ne bo to glavna ovira, da bo ona namesto na paketu Free40 še naprej Simobilova stranka.
Zdaj je tam zamenjala na paket Preprosto zame.
Ko berem vse tole, ji sploh ne upam več predlagati menjave: ona bi popolnoma znorela, če bi se ji dogajale take stvari (da bi zaradi administrativnih in raznih drugih bedarij s strani operaterja ostala brez povezave!).
Škoda! Na kako lahkoten način se Tušmobil lahko "znebi" najboljših strank! :wallbash:
Ali drži, da Tušmobil ne omogoča možnosti avtomatskega odzivnika (obvestilo o prenesenih številkah)?!? :ahhh: Na Moj Tušmobil ni možen vpogled zakupljenih količin?!? :ahhh:
Slika
Slika

pri
Novinec
Novinec
Prispevkov: 22
Pridružen: 02. Nov 2011 23:59
Telemach paket: ŠE VEČ
Telefon: P30 Lite

Re: Debata med uporabniki Tušmobila

Odgovor Napisal/-a pri » 24. Dec 2011 19:44

avgi napisal/-a:Samo to temo bi nadaljeval tukaj....
mega napisal/-a:To so pa res hude!
mackica 77, predlagam ti, da zadeve dokumentiraš (datirane fotografije zaslona računalnika in zaslona telefona, shrani vse e-maile korespondence z operaterjem v zvezi s tem,...).
Imam občutek, da bo veliko možnosti, da na koncu ne boš potegnila "ta kratke"!
Kakšna bedarija je blokirati svojega uporabnika! Če že ne gre drugače, naj bi se tisto, kar Tušmobil smatra za prekomerno, lahko vsaj plačalo.

Moja punca je na Simobilu in je do pred kratkim plačevala 62€/mesec za paket, kjer imaš 1000 minut v omrežju Simobil, 1000 minut v vseh ostalih mobilnih in 1000 minut v vseh stacionarnih omrežjih.

Dogovorila sva se, da grem na Tušmobil najprej jaz - da preverim, kako je s pokritostjo, omrežjem,... Zato sem za začetek tudi vzel Free5 brez kakršnekoli vezave. Do zdaj je še vse precej OK: zveze še ni prekinilo, še vedno sem bil dosegljiv, vedno lahko dobim podatek o trenutni porabi,..., kar moti, pa je: ni možnosti avtomatskega odzivnika (obvestilo o prenesenih številkah) in na 070 700 700 na prostega operaterja še nikoli nisem čakal manj kot 5 minut :wallbash: :wallbash: :wallbash:
Rešitev: za ugotavljanje omrežja številke daljši postopek - vsaka posebej, 070 700 700 pa sem zamenjal s forumom :)

Ampak zdaj vidim, da ne bo to glavna ovira, da bo ona namesto na paketu Free40 še naprej Simobilova stranka.
Zdaj je tam zamenjala na paket Preprosto zame.
Ko berem vse tole, ji sploh ne upam več predlagati menjave: ona bi popolnoma znorela, če bi se ji dogajale take stvari (da bi zaradi administrativnih in raznih drugih bedarij s strani operaterja ostala brez povezave!).
Škoda! Na kako lahkoten način se Tušmobil lahko "znebi" najboljših strank! :wallbash:
Ali drži, da Tušmobil ne omogoča možnosti avtomatskega odzivnika (obvestilo o prenesenih številkah)?!? :ahhh: Na Moj Tušmobil ni možen vpogled zakupljenih količin?!? :ahhh:
Po zakonu bi moral... http://www.uradni-list.si/1/content?id=78559

""
»(1) Operater v izvornem omrežju je dolžan kličočemu uporabniku ob klicu na preneseno številko posredovati kratko sporočilo »Kličete v drugo omrežje« v primerih, ko sta hkrati izpolnjena naslednja pogoja:

– da kličoči uporabnik želi prejemati tako opozorilo, kar predhodno zahteva od operaterja in

– kadar operater ponuja klice v omrežje operaterja prejemnika številke po ceni, ki je višja od cene klicev v omrežje operaterja prvotnega dajalca številke.«
""

Sicer je res, ko presežeš količine je cena v vsa omrežja enaka (5 centov)

--
LP

mackica77
Novinec
Novinec
Prispevkov: 21
Pridružen: 23. Dec 2011 21:26

Re: Debata med uporabniki Tušmobila

Odgovor Napisal/-a mackica77 » 24. Dec 2011 20:17

pri napisal/-a:
avgi napisal/-a:Samo to temo bi nadaljeval tukaj....
mega napisal/-a:To so pa res hude!
mackica 77, predlagam ti, da zadeve dokumentiraš (datirane fotografije zaslona računalnika in zaslona telefona, shrani vse e-maile korespondence z operaterjem v zvezi s tem,...).
Imam občutek, da bo veliko možnosti, da na koncu ne boš potegnila "ta kratke"!
Kakšna bedarija je blokirati svojega uporabnika! Če že ne gre drugače, naj bi se tisto, kar Tušmobil smatra za prekomerno, lahko vsaj plačalo.

Moja punca je na Simobilu in je do pred kratkim plačevala 62€/mesec za paket, kjer imaš 1000 minut v omrežju Simobil, 1000 minut v vseh ostalih mobilnih in 1000 minut v vseh stacionarnih omrežjih.

Dogovorila sva se, da grem na Tušmobil najprej jaz - da preverim, kako je s pokritostjo, omrežjem,... Zato sem za začetek tudi vzel Free5 brez kakršnekoli vezave. Do zdaj je še vse precej OK: zveze še ni prekinilo, še vedno sem bil dosegljiv, vedno lahko dobim podatek o trenutni porabi,..., kar moti, pa je: ni možnosti avtomatskega odzivnika (obvestilo o prenesenih številkah) in na 070 700 700 na prostega operaterja še nikoli nisem čakal manj kot 5 minut :wallbash: :wallbash: :wallbash:
Rešitev: za ugotavljanje omrežja številke daljši postopek - vsaka posebej, 070 700 700 pa sem zamenjal s forumom :)

Ampak zdaj vidim, da ne bo to glavna ovira, da bo ona namesto na paketu Free40 še naprej Simobilova stranka.
Zdaj je tam zamenjala na paket Preprosto zame.
Ko berem vse tole, ji sploh ne upam več predlagati menjave: ona bi popolnoma znorela, če bi se ji dogajale take stvari (da bi zaradi administrativnih in raznih drugih bedarij s strani operaterja ostala brez povezave!).
Škoda! Na kako lahkoten način se Tušmobil lahko "znebi" najboljših strank! :wallbash:
Ali drži, da Tušmobil ne omogoča možnosti avtomatskega odzivnika (obvestilo o prenesenih številkah)?!? :ahhh: Na Moj Tušmobil ni možen vpogled zakupljenih količin?!? :ahhh:


Sicer je res, ko presežeš količine je cena v vsa omrežja enaka (5 centov) Z NAPISANIM SE NE STRINJAM KER ŽE V NEKAJ PRIMERIH SO NAS ZABLOKIRALI IN TO PRED PRAZNIKI !!!!!

--
LP

TOLIKO O PAKETU FREE40 in uveljavitvi pogojev z dne 9.1.2012,ki so stopili v veljavo že 21.12.2011 !!! Odločitev je vaša.....

nincy.beni je napisal/-a:mislm men gre pa na zivce to..da sem nekaj casa nazaj uzela paket free40 in uceraj so mi poslali sms da krsim njihove pogoje in cez 5 min so me izklopili iz omrezja do prvega v mesecu...nakar grem na tusmobil in popizdim in mi povejo da so od danes naprej spremenili paket v katerem imam samo 1500min a ne neomejeno kot je bilo receno...in da mi tudi to pise v pogodbi...katero smo s tusmobilovo delavko pregledale in tega nikjer ne pise!!! nato sem hotela prekiniti narocnino ker nisem vezana ampak do konca meseca tudi to ne morem!!! mislim kaksna svinarija je to!!! a povsod oglasujejo da je to brezplacno..sem namrec potnica in res dosti na telefonu zato sem se pac odlocila za ta paket!!! tako da grem danes na zvezo potrosnikov...advokat se pa tudi ze ukvarja s tem da bom dala naprej ker imam dosti tega nategovanja!!!! lp




No,tudi jaz sem med temi nesrečneži,ki smo kar naenkrat presegli limit 1500 minut...In glej ga zlomka...Ko sem podpisovala pogoje,tega splošni pogoji niso vsebovali.OK..pa jih vsebujejo zdaj...samo kaj je meni sporno pri vsem tem je,DA SO TI POGOJI ZA OMEJITEV OZ.BLOKADO ODHODNIH STORITEV PRIŠLI V VELJAVO ŽE Z 21.12.2012,ČEPRAV PRIDEJO TI POGOJI V VELJAVO KOMAJ 09.01.2012!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

To je sporno, prav tako na Tušmobil centru zaposleni ne morejo ničesar!!!!!! Ker pravijo,da jih uprava je šlivi pet posto in da če nam kaj ne paše,da lahko menjamo paket,lahko prekinemo naročniško razmerje ali si kupimo predplačniški paket!!!!!!

In to ni nategovanje in zavajanje naročnikov??????????? Hallooooooo.......in to še pred prazniki???

In glede storitve MOJ TUŠMOBIL..ok..1500 minut..vredu...samo,ko še v tem trenutku pogledam svoje stanje porabe pri DRUGIH OMREŽJIH...mi lepo piše N E O M E J E N O !!!!!!

In sem tudi preverjala svoje stanje preko ukaza *123#klic....pa mi je izpisalo N E O M E J E N O !!!!!! In kako naj pri moji kmečki pameti vem,da presegam limit??????

In niti opcije nimam,kot jo recimo ima Mobitel,da če presežeš porabo,ti obračunavajo po redni tarifi..ah to pa ne..uprava Tušmobila so frajerji...

Me zanima kak dolgo..ena ženska pred mano je grozila z POP TV,tržno,SVETOM,Čeferinom..itd....koliko pa vem,kazni danes,ko je država lačna..niso majhne...

Rocky
Znanec
Znanec
Prispevkov: 391
Pridružen: 06. Jun 2011 13:51
Telefon: Huawei ideos x5
Znesek računa: 19,90

Re: Debata med uporabniki Tušmobila

Odgovor Napisal/-a Rocky » 25. Dec 2011 21:50

V zadnjih dveh tednih se mi je že vsaj 5x zgodilo da sem bil nedosegljiv za klic. (številka trenutno ni dosegljiva ...) Po klicu na HD mi reče da se to dogaja zaradi preobremenjenosti omrežja?!
Slika

Odgovori