Niso me zavedli, ker nisem kupil vrednostnice za 10 €. Meni je isto blagajničarka v kiosku govorila, da se kupi vrednostnica za 10 € in da Telemach potem doda še 10 €. In sem rekel da ne. Enako so tudi meni potem rekli v Telemach centru v Tušu. Na Telemachu mi je gospodična celo rekla, da moram za 10 € filati do 2.10. (ko se akcija konča), da dobim dodatnih 10 €. Zvečer sem prišel še enkrat v ta Tuš v kiosk kjer je bila druga prodajalka in mi dejala, da ne more prodati vrednostnic po akcijski ceni, ker ni vnešeno v sistem.voyager napisal/-a:...
Potem sem šel v drug Tuš, kjer sem na blagajni rekel, kaj hočem, je blagajničarka poskenirala tist letak ki jim visi ob blagajni, na letaku je pisalo 20 € (sem videl na lastne oči). Vzel sem 2 kodi in ko sem uporabil prvo, se mi je nafilalo samo za 10 €. Fora je v tem, da pri kodah na računu ni nič napisana vrednost in sem po nakupu se še vrnil k blagajničarki in jo vprašal kako naj vem da je koda res za 20 € in mi je odgovorila, da je poskenirala pravi letak in naj ne skrbim. No po klicu na Telemach in ko so me napotili nazaj v Tuš, je bil cel uspeh razložiti poslovodkinji v čem je problem. Mi je rekla, da neuporabljeno kodo lahko stornira, uporabljene pa ne, zato ker je pač uporabljena. In bolj kot ji dopovedujem, da kako naj drugače vem da koda je/ni v vrednosti 20 € kot da nafilam račun, bolj mi pravi, da sem kodo uporabil in da ne more nič. Nisem se pustil in ženski je po cca 30 minutah se začelo svitati o čem govorim. Tam sem zabil 1 uro. Isti dan sem poslal še mail na Tuš z razlago problema. V glavnem polno enih živcev in časa in dokazovanja, da je napaka na njihovi strani...
Sem pa malo prej dobil odgovor po e-mailu iz Tuša na mojo reklamacijo in sicer kot je že green omenil, da naj se oglasim z računom v poslovalnici Tuš in bom za vsako kodo dobil še dodatno vrednostnico za 10 €... Pa še dodatno vrednostnico za 5 € bi lahko podarili kot opravičilo.